Wypozycjonuj się za granicą jako ekspert – trafnie pozycjonuj na zagranicę

CategoriesBiznes i marketing

Artykuł dotyczy tego, jak pozycjonować się za granicą jako ekspert. Wypozycjonuj się za granicami Polski, w taki sposób, aby pokazać swoją wiedzę fachową, która powtarzana będzie na rozlicznych portalach, z coraz lepszym wynikiem rankingowym. Innymi słowy, pozycjonuj na zagranicę, z celem zwiększenia swojej rozpoznawalności.

Pozycjonowanie zagraniczne, co jest ważne?

Jedną z najważniejszych rzeczy, gdy pozycjonujesz się za granicą jako ekspert, jest umieszczenie własnych umiejętności i osiągnięć w kontekście, wyjaśniając, dlaczego jesteś najlepszą osobą do pracy. Ułatwi to innym zorientowanie się, dlaczego powinni Cię zatrudnić i jaką wartość wnosisz do ich pracy. Wypozycjonuj się więc w sposób równie konkretny, co i konkretna jest wiedzą, którą pragniesz przekazać. Pomoże im również zrozumieć, co możesz im zaoferować i jak Twój zestaw umiejętności pasuje do ich potrzeb biznesowych.

Pozycjonuj na zagranicę, nie tylko, aby podkreślić swoje umiejętności, ale także osobowość i wartości, które są zgodne z kulturą firmy, co sprawia, że idealnie pasujesz do określonego stanowiska lub projektu.

Co to jest pozycjonowanie na zagranicę?

Pozycjonowanie zagraniczne to sposób na pracę i życie w dowolnym miejscu na świecie. Jest to rodzaj budowania świadomości marki w miejscu, w którym Ty jako przedstawiciel firmy, fizycznie się nie znajdujesz.

Wypozycjonuj swoją działalność w Nowym Yorku, w Sydney, czy Londynie, nie opuszczając przytulnej Warszawy, czy Poznania. Możesz to robić i oczywiście pozycjonuj na zagranicę, jednak pamiętaj, że znajomość obcego rynku jest czymś, co musisz mieć na uwadze w tym procesie.

Pozycjonowanie zagraniczne nie jest dla wszystkich, ale może być doskonałym wyborem dla tych, którzy szukają ekscytującego stylu życia z dodatkowymi korzyściami, takimi jak elastyczne harmonogramy i możliwość pracy z dowolnego miejsca.

Jak wypozycjonować firmę za granicą — 5 najważniejszych kroków

Pozycjonuj na zagranicę, nawet jeśli jest to wymagające. Dzięki odpowiednim strategiom i metodom możesz rozpocząć nowy biznes w innym kraju i odnieść sukces.

  1. Dowiedz się, co robią Twoi konkurenci: W jakich krajach chcesz założyć swoją firmę? Jaka jest ich wielkość rynkowa? Jakie są mocne strony tych krajów? A jakie są ich słabości?
  2. Dowiedz się, co dzieje się na tych rynkach: Co dzieje się na tych rynkach, co może wpłynąć na Twój sukces biznesowy? Kim są główni gracze na tych rynkach i jak wpływają na kierunek lub perspektywy rynku?
  3. Zbadaj lokalne przepisy, kulturę i język: zapoznaj się z lokalnymi przepisami, kulturą i językiem (jeśli dotyczy) przed wyjazdem do dowolnego kraju, aby pomóc uniknąć nieporozumień kulturowych lub prawnych. 
  4. Dokładnie zbadaj obszary, zwracając uwagę na ostrzeżenia ogólne i ostrzeżenia szczegółowe: Ogólne ostrzeżenie: „uważaj na kieszonkowców” – nie jest to ostrzeżenie specyficzne dla danego kraju, ale jeśli znajdujesz się na obszarze o wysokim wskaźniku przestępczości, ważne jest, aby być świadomym swojego otoczenia i starać się być czujnym. 
  5. Zbadaj ryzyko katastrofy: ryzyko obrabowania; ryzyko zranienia; ryzyko uszkodzenia domu lub mienia. 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziewiętnaście − 11 =