Targi branżowe i tematyczne eventy to doskonała okazja na promocję naszej firmy i nawiązanie bezpośredniego kontaktu zarówno z potencjalnymi klientami, jak i kontrahentami czy konkurencyjnymi markami, z którymi w przyszłości może nas wiązać współpraca. Jednym z najłatwiejszych sposobów na zwiększenie świadomości marki wśród naszych odbiorców na takich wydarzeniach są drobne gadżety promocyjne, które możemy rozdawać w podziękowaniu za rozmowę, w nagrodę za uczestnictwo w quizie czy loterii, jak i zupełnie bez powodu, każdemu, kto ma ochotę podejść do naszego stoiska. Warto zadbać o to, by takie gadżety były spójne z identyfikacją wizualną naszej firmy. Jak tego dokonać i o czym jeszcze dobrze jest pamiętać?
Niezależnie od tego, jakie gadżety reklamowe chcemy rozdawać, warto umieścić na nich przede wszystkim logo i nazwę firmy, a także zadbać o to, by kolorystyka była spójna z już ustaloną identyfikacją wizualnej naszej marki. Niewielkie przedmioty, jak długopisy, notesy, chusty czy pendrive’y, możemy zapakować w torebki prezentowe również z naszym logo. Z kolei na takie gadżety jak kubki, termosy czy większe elementy odzieży warto przygotować specjalne opakowania, które pozwolą bezpiecznie przetransportować te przedmioty do domu. Projektowanie opakowań personalizowanych warto zlecić także wtedy, gdy zależy nam na zrobieniu odpowiedniego wrażenia, chcemy wykreować profesjonalny wizerunek naszej działalności bądź gdy targi, na które się wybieramy, cieszą się dużym prestiżem.