Targi branżowe – w jaki sposób zapakować gadżety promocyjne naszej firmy?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Targi branżowe i tematyczne eventy to doskonała okazja na promocję naszej firmy i nawiązanie bezpośredniego kontaktu zarówno z potencjalnymi klientami, jak i kontrahentami czy konkurencyjnymi markami, z którymi w przyszłości może nas wiązać współpraca. Jednym z najłatwiejszych sposobów na zwiększenie świadomości marki wśród naszych odbiorców na takich wydarzeniach są drobne gadżety promocyjne, które możemy rozdawać w podziękowaniu za rozmowę, w nagrodę za uczestnictwo w quizie czy loterii, jak i zupełnie bez powodu, każdemu, kto ma ochotę podejść do naszego stoiska. Warto zadbać o to, by takie gadżety były spójne z identyfikacją wizualną naszej firmy. Jak tego dokonać i o czym jeszcze dobrze jest pamiętać?

Gadżety reklamowe dla firm – jak je pakować?

Niezależnie od tego, jakie gadżety reklamowe chcemy rozdawać, warto umieścić na nich przede wszystkim logo i nazwę firmy, a także zadbać o to, by kolorystyka była spójna z już ustaloną identyfikacją wizualnej naszej marki. Niewielkie przedmioty, jak długopisy, notesy, chusty czy pendrive’y, możemy zapakować w torebki prezentowe również z naszym logo. Z kolei na takie gadżety jak kubki, termosy czy większe elementy odzieży warto przygotować specjalne opakowania, które pozwolą bezpiecznie przetransportować te przedmioty do domu. Projektowanie opakowań personalizowanych warto zlecić także wtedy, gdy zależy nam na zrobieniu odpowiedniego wrażenia, chcemy wykreować profesjonalny wizerunek naszej działalności bądź gdy targi, na które się wybieramy, cieszą się dużym prestiżem.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Dlaczego odpowiednia treść na stronie jest tak ważna?
Dlaczego odpowiednia treść na stronie jest tak ważna?
Obecnie każda firma na rynku chce mieć swoją unikatową stronę. Zgodnie z najnowszymi trendami, wykonuje się je zgodnie z UX, […]
Jak wygląda międzynarodowy transport ponadgabarytowy?
Jak wygląda międzynarodowy transport ponadgabarytowy?
Każdy, kto zajmuje się przemysłem ciężkim i musiał kiedyś mierzyć się z transportem dużych maszyn i urządzeń wie, że taka […]
Wyjazd firmowy do Niemiec – jak zorganizować transport?
Wyjazd firmowy do Niemiec – jak zorganizować transport?
Jesteś przedsiębiorcą działającym w branży budowlanej i po rozmowie z niemieckim kontrahentem zaistniała pilna potrzeba, abyś na teren tego kraju […]
Ostatnie wpisy
Polecamy