Rozmowy telefoniczne z klientami – czy można je nagrywać?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W wielu firmach, które zajmują się obsługą klienta praktykuje się nagrywanie prowadzonych rozmów. Ma to na celu przede wszystkim podniesienie jakości świadczonych usług oraz pomaga uniknąć wielu problemów. Jest to rozwiązanie, które przynosi korzyści również dla klientów. Warto więc bliżej poznać zalety płynące z nagrywania rozmów.

Dlaczego warto zdecydować się na nagrywanie rozmów?

Nagrywanie połączeń telefonicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy na początku rozmówca zostanie o tym fakcie poinformowany i wyrazi na to zgodę. Daje to możliwość powrotu do rozmowy w dowolnej chwili, co może być przydatne podczas rozwiązywania problemów dotyczących ustaleń, które zapadły podczas niej. Nagrane połączenia muszą być przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO, tak aby osoby niepowołane nie miały do nich wglądu. Nagrywanie rozmów pozwala znacząco podnieść jakość obsługi klienta, gdyż po ich odsłuchaniu możliwe jest wprowadzenie odpowiednich zmian i przygotowanie skryptu, według którego będą prowadzić ją pracownicy. To z kolei może przyczynić się do wzrostu sprzedaży i zysków firmy. Aby takie nagranie można było wykorzystać do celów szkoleniowych musi być ono dobrej jakości, co zapewniają dostępne na rynku programy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Tworzenie reklam międzynarodowych – jak dostosować je do warunków kulturowych?
Tworzenie reklam międzynarodowych – jak dostosować je do warunków kulturowych?
Każdy przedsiębiorca pragnie rozwijać swoją firmę. Z tego powodu podejmujemy różne działania mające na celu zdobycie zaufania nowych klientów. Jednym […]
Jak nauczyć się gramatyki języka obcego?
Jak nauczyć się gramatyki języka obcego?
Mimo tego, iż jesteśmy w stanie nauczyć się każdego języka obcego, nie jest to możliwe bez pominięcia jego gramatyki. To […]
Jak rozwinąć spółkę z o.o.?
Jak rozwinąć spółkę z o.o.?
Kto się nie rozwija, cofa się. Prawda ta dotyczy także firm. Aby zapewnić efektywne funkcjonowanie przedsiębiorstwa, jego właściciel musi wprowadzać […]
Ostatnie wpisy
Polecamy