Rozmowy telefoniczne z klientami – czy można je nagrywać?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W wielu firmach, które zajmują się obsługą klienta praktykuje się nagrywanie prowadzonych rozmów. Ma to na celu przede wszystkim podniesienie jakości świadczonych usług oraz pomaga uniknąć wielu problemów. Jest to rozwiązanie, które przynosi korzyści również dla klientów. Warto więc bliżej poznać zalety płynące z nagrywania rozmów.

Dlaczego warto zdecydować się na nagrywanie rozmów?

Nagrywanie połączeń telefonicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy na początku rozmówca zostanie o tym fakcie poinformowany i wyrazi na to zgodę. Daje to możliwość powrotu do rozmowy w dowolnej chwili, co może być przydatne podczas rozwiązywania problemów dotyczących ustaleń, które zapadły podczas niej. Nagrane połączenia muszą być przechowywane zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO, tak aby osoby niepowołane nie miały do nich wglądu. Nagrywanie rozmów pozwala znacząco podnieść jakość obsługi klienta, gdyż po ich odsłuchaniu możliwe jest wprowadzenie odpowiednich zmian i przygotowanie skryptu, według którego będą prowadzić ją pracownicy. To z kolei może przyczynić się do wzrostu sprzedaży i zysków firmy. Aby takie nagranie można było wykorzystać do celów szkoleniowych musi być ono dobrej jakości, co zapewniają dostępne na rynku programy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Windykacja należności – z czyją pomocą można się o ubiegać o zaległą spłatę długu
Windykacja należności – z czyją pomocą można się o ubiegać o zaległą spłatę długu
Dłużnik najczęściej kojarzy się z osobą, która nie uregulowała należności wobec instytucji państwowych, ale tak naprawdę dłużnikami wobec siebie mogą […]
Dekoracje do mieszkania – na co postawić?
Dekoracje do mieszkania – na co postawić?
Aranżacja domowej przestrzeni to pewnego rodzaju wyzwanie. Wymaga dobrego wyczucia estetyki i zadbania o najmniejsze detale. Zwłaszcza jeśli zależy nam, […]
Na czym może być wyświetlany przekaz reklamowy?
Na czym może być wyświetlany przekaz reklamowy?
Przekaz reklamowy może być wyświetlany w wielu formach. Począwszy od wersji elektronicznych, a na fizycznych banerach kończąc. Jednocześnie sprawne połączenie […]
Ostatnie wpisy
Polecamy