Wystrój sklepu odzieżowego jest nie mniej ważny niż sprzedawany asortyment. To, jak wygląda nasz lokal, będzie miało wpływ na klientów, których przyciągniemy i zatrzymamy. Inaczej powinno wyglądać miejsce z odzieżą dla młodych buntowników, a inaczej elegancki butik z drogą garderobą dla dystyngowanych pań w wieku średnim. Niezależnie jednak od naszej grupy docelowej jest kilka reguł, których warto się trzymać. Po pierwsze będzie to dobre wyeksponowanie towarów, po drugie, ułożenie ich w zasięgu ręki zainteresowanej osoby, a po trzecie, sprawienie wrażenia przejrzystości. Zestawienie tych zasad w jednym miejscu zagwarantuje nam sukces.
W żadnym sklepie odzieżowym nie może zabraknąć wieszaków na ubrania. To właśnie na nich najlepiej pokażemy to, co mamy do zaoferowania. Regały również się przydadzą, ponieważ w zależności od ilości miejsca, jakim dysponujemy, możemy rozwiesić po jednym egzemplarzu danego modelu, a resztę według rozmiarów poukładać starannie na półkach. Najlepiej sprawdzi się tu stojak chromowany na odzież. Taka wersja zawsze wygląda efektownie i nie przytłacza swoją formą. Delikatnie połyskująca, srebrna powierzchnia ładnie skomponuje się z drewnianymi regałami oraz stołami ekspozycyjnymi. Do tego wystarczy dobrać pasującą do całości ladę, umożliwiającą sprzedawcom sprawną obsługę klientów i gotowe. Postarajmy się nie przesadzać z ilością mebli. W tym przypadku lepiej postawić na minimalizm niż przesadę. W natłoku elementów wyposażenia goście sklepu będą się źle czuli.