Kształt namiotu firmowego – jaki wybrać?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Namioty firmowe stanowią ważne narzędzie marketingowo-użytkowe podczas imprez plenerowych, targów i eventów. Dostępne na rynku konstrukcje (np. na https://inventini.com/) różnią się wielkością, kształtem, funkcjonalnością, a często także stelażem, który może znajdować się wewnątrz lub na zewnątrz namiotu.

Namiot namiotowi nierówny

Pierwszą rzeczą, którą charakteryzują się namioty firmowe, jest strona estetyczna – w szczególności kolorystyka, nadruki i elementy graficzne, pełniące przede wszystkim funkcję reklamową. Różnice dotyczą także wielkości i kształtu poszczególnych modeli. Duże namioty wykorzystywane są przede wszystkim podczas otwartych imprez, zawodów sportowych i targów jako stoiska promocyjno-handlowe lub gastronomiczne.

Na uwagę zasługują modele nietypowe, np. namioty w kształcie gwiazdy dostępne na https://inventini.com/startent/, które poza estetyczną oryginalnością tworzą funkcjonalną i wygodną przestrzeń, umożliwiającą prezentację różnych produktów oferowanych przez danego wystawcę. Propozycje te sprawdzają się także w czasie imprez muzycznych i artystycznych, podkreślając charakter wydarzenia.

Klasyczne i niestandardowe

Wybór namiotu zależy przede wszystkim od potrzeb i oczekiwań użytkownika, ważną kwestią jest także ukształtowanie terenu, na którym zamontowany zostanie namiot. Do niedawna największą popularnością cieszyły się klasyczne modele, czyli namioty w kształcie kwadratu, prostokąta lub koła. Ich zaletą jest przede wszystkim łatwy montaż oraz demontaż, a także wygodna i komfort użytkowania.

W ostatnim czasie pojawiły się jednak bardziej wyszukane propozycje, do których zaliczyć można namioty w kształcie łuku – efektowne, niebanalne, przyciągające uwagę. Są to przede wszystkim modele nadmuchiwane, bezstelażowe, odznaczające się trwałością i odpornością na uszkodzenia mechaniczne oraz siłę wiatru. Ich zaletą jest także niebanalna estetyka oraz funkcjonalność, dlatego też namioty w kształcie łuku najczęściej stanowią centralny punkt imprezy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Transport ponadgabarytowy – czym jest?
Transport ponadgabarytowy – czym jest?
W życiu codziennym bardzo często spotykamy się z rozmaitymi formami transportu. Na porządku dziennym są obecnie dostawy towarów za pośrednictwem […]
Jakie zabezpieczenia warto wdrożyć w magazynie?
Jakie zabezpieczenia warto wdrożyć w magazynie?
Magazyn to zwykle miejsce przeznaczone dla większej ilości materiału, nierzadko o sporej wartości. Warto zidentyfikować potencjalne zagrożenia, a co za […]
Jak wybrać odpowiednie opakowanie do swojego produktu?
Jak wybrać odpowiednie opakowanie do swojego produktu?
Coraz szersza oferta na rynku, ale również rosnące oczekiwania klientów sprawiają, że wielu przedsiębiorców zaczęło zwracać większą uwagę na opakowanie […]
Ostatnie wpisy
Polecamy