Przekaz reklamowy może być wyświetlany w wielu formach. Począwszy od wersji elektronicznych, a na fizycznych banerach kończąc. Jednocześnie sprawne połączenie tych dwóch filarów pozwoli nam na osiągnięcie najlepszych efektów. Stacjonarne reklamy mogą również stanowić szybkie i jasne wyjaśnienie odnośnie do tego, czym nasza firma się zajmuje. W tej kategorii jednak liczy się to, aby forma była jak najbardziej przystępna i zrozumiała.
Im bardziej sposób w jaki wyświetlana jest reklama odchodzi od powszechnie przyjętych norm, tym większa szansa, iż przykuje on uwagę odbiorcy na dłużej. Dlatego warto stawiać na inwestycje nieszablonowe i oryginalne, a przynajmniej na zapadające w pamięć hasła reklamowe. Jedną z obecnie lepszych form marketingu są bandy reklamowe.
Ich dużą zaletą jest to, że dostępne są w różnorodnych wymiarach – często też firmy je produkujące mają w ofercie indywidualną personalizację. Na ich budowę składa się: lekka konstrukcja z włókna szklanego oraz wybrany przez nas wydruk (dostępna jest szeroka paleta kolorów). Produkt ten łatwo zamontować, jak i przenieść z miejsca na miejsce, toteż sprawdzi się w plenerze.
Kolejnym, choć droższym rozwiązaniem, są telebimy. O ich rodzajach można dowiedzieć się na http://tdcpolska.pl/ekrany-led-telebimy. Polecane, w szczególności, na większych wydarzeniach takich jak: koncerty, mecze, festiwale i inne. Zapewniają wysoką jakość wyświetlanych materiałów (zarówno zdjęć, jak i filmów), a także dużą ostrością nawet podczas gorszych warunków atmosferycznych. Reklamy umieszczane na telebimach przykuwają wzrok przechodniów czy widzów danego wydarzenia, co pozwala na zwiększenie rozpoznawalności marki.