Nie musisz być geniuszem, aby stworzyć własną markę. Ale jest kilka rzeczy, które musisz wiedzieć.
Twoja marka to wrażenie, jakie ludzie odnoszą do Twojej firmy. To uczucie, które towarzyszy im podczas interakcji z Tobą i to ono sprawia, że decydują, czy robić z Tobą interesy, czy nie.
Dobra wiadomość jest taka, że budowanie marki nie jest nauką o rakietach – to tylko kwestia wiedzy o tym, co sprawia, że marka jest dobra, a następnie odpowiedniego działania.
Naming to pierwszy krok w tworzeniu nowej marki i najważniejszy aspekt tego procesu. Nazwa, którą wybierzesz dla swojej firmy lub produktu jest pierwszą rzeczą, którą ludzie zobaczą, usłyszą lub pomyślą o niej, gdy się z nią zetkną. To jest to, co ludzie będą mówić, kiedy opisują go innym. Tak będą szukać jej w Internecie. I to jest to, co będą pamiętać, gdy zdecydują, czy kupić od Ciebie. Na stronie https://studiokreacja.pl/oferta/identyfikacja-wizualna/naming/ możesz poprosić o wycenę stworzenia namingu.
Tożsamość wizualna marki pomaga ludziom rozpoznawać ją szybko i konsekwentnie we wszystkich kanałach. Obejmuje ona logo, schematy kolorów, czcionki i inne elementy projektu, które pomagają uczynić markę rozpoznawalną z daleka.
Jasny przekaz – Dobra marka jasno komunikuje, co oferujesz, nie zmuszając klientów do czytania stron tekstu, aby dowiedzieć się, co im oferujesz. Innymi słowy, Twój przekaz powinien być prosty i łatwy do zrozumienia, tak aby jak najszybciej dotarł do odbiorców docelowych, gdy zobaczą Twoje logo lub usłyszą, że ktoś wymienia Twoją nazwę.