Polityka prywatności

  1. Postanowienia ogólne
  2. Cel i zakres zbierania danych
  3. Podstawa przetwarzania danych
  4. Prawo kontroli, dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania
  5. Pliki „Cookies”
  6. Postanowienia końcowe
  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Administratorem danych osobowych gromadzonych przez stronę internetową http://www.druga-strona-medalu.pl/ jest właściciel serwisu Druga Strona Medalu.
    2. Administrator dokłada szczególnej staranności, by chronić interesy ludzi, których dane dotyczą, a w szczególności gwarantuje, że gromadzone przez niego dane są:
      • przetwarzane zgodnie z prawem, gromadzone dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu stojącemu w sprzeczności z tymi celami,
      • merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż przez czas konieczny do osiągnięcia celu przetwarzania.
  2. CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH
    1. Dane osobowe Usługobiorców, gromadzone przez Administratora, są używane do:
      • kontaktowania się z usługobiorcą (klientem)
      • celów informacyjnych jak również innych czynności mających związek z aktywnością Usługobiorcy na stronie internetowej http://www.druga-strona-medalu.pl/
    2. Administrator przetwarza następujące dane osobowe Usługobiorców:
    3. Administrator ma prawo przetwarzać niżej wymienione dane charakteryzujące metodę korzystania przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną (dane eksploatacyjne):
      • Oznaczenia identyfikujące zakończenie sieci telekomunikacyjnej lub system teleinformatyczny, którego używał Usługobiorca.
      • Informacje o starcie, finalizacji oraz przedziale każdorazowego użytkowania przez Usługobiorcę usługi świadczonej drogą elektroniczną.
      • Informacje o skorzystaniu przez Usługobiorcę z usług świadczonych drogą elektroniczną.
    4. Podanie danych osobowych, wzmiankowanych w pkt 2 jest konieczne do świadczenia przez Usługodawcę usług drogą elektroniczną w ramach strony internetowej.
  3. PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH
    1. Korzystanie ze strony, jak i zawieranie umów o świadczenie usług drogą elektroniczną za jej pośrednictwem, z czym wiąże się potrzeba udostępnienia danych osobowych, jest całkowicie dobrowolne. Osoba, której dane dotyczą, samodzielnie podejmuje decyzję, o rozpoczęciu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę zgodnie z Regulaminem.
    2. Zgodnie z art. 23 ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883 ze zm.) przetwarzanie danych jest dopuszczalne m.in. gdy:
      1. osoba, której dane dotyczą, zgodzi się na to, chyba, że chodzi o usunięcie dotyczących jej danych.
      2. jest to konieczne do realizacji umowy, gdy osoba, której dane dotyczą, jest jej stroną lub gdy jest to konieczne do podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą.
    3. Przetwarzanie danych osobowych przez Administratora ma miejsce każdorazowo w ramach podstaw dopuszczalności ich przetwarzania wymienionych w pkt 2. Przetwarzanie danych będzie miało związek z realizacją umowy lub potrzeby podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą (pkt 2 lit. b).
  4. PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI SWOICH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA
    1. Usługobiorca ma prawo wglądu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
    2. Wszystkim osobom dane jest prawo do sprawdzenia przetwarzania danych, które jej dotyczą, zamieszczonych w zbiorze danych Administratora, a przede wszystkim możność do żądania uzupełnienia, uaktualnienia, skorygowania danych osobowych, chwilowego lub permanentnego wstrzymania ich przetwarzania lub ich skasowania, jeżeli są one niekompletne, nieważne, fałszywe albo zgromadzono je z naruszeniem ustawy lub są już niepotrzebne do urzeczywistnienia celu, dla którego zostały zebrane.
    3. Celem realizacji uprawnień, o których mowa w pkt. 1 i 2 można korzystać poprzez przesłanie stosownej wiadomości poprzez formularz kontaktowy.
  5. PLIKI „COOKIES”
    1. Strona internetowa Usługodawcy korzysta z plików „cookies”. Brak zmiany po stronie Usługobiorcy ustawień przeglądarki jest równoznaczny ze zgodą na ich użycie.
    2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do bezproblemowego świadczenia usług w witrynie. W plikach „cookies” mieszczą się informacje konieczne do prawidłowego funkcjonowania witryny, przede wszystkim tych wymagających autoryzacji.
    3. W ramach strony internetowej używane są rodzaje: Użytkownik ma prawo zadecydowania w sferze dostępu plików „cookies” do swojego komputera przez ich uprzedni wybór w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości oraz sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne gwarantujące ochronę przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom postronnym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących norm oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    2. Usługodawca udostępnia odpowiednie środki techniczne przeciwdziałające pozyskiwaniu i zmienianiu treści przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą elektroniczną.